niedziela, 21 lutego 2016

na początek

Założyłam tego bloga, bo czułam, że być może jest to to, czego potrzebuję. Może w ten sposób jakoś odreaguję, lepiej poznam siebie, a jednocześnie dam Wam okazję do poznania mnie. Studentki z milionem problemów, które tak naprawdę sama sobie tworzy. Która boi się przyszłości. Nie wie jakie decyzje podejmować. Jest sama w obcym świecie, ponad 650 km od domu i od miłości swojego życia. Jest zbyt naiwna, egoistyczna i dziecinna. Kocha fotografię.

I cały czas szuka szczęścia.

13 komentarzy:

  1. Zobaczylam Wroclaw :) gdzie tu studiujesz? Nie mam dobrej opinii o tych uczelniach i szukam czegos :)

    U nas bylo 500 km i teraz jestesmy malzenstwem. Jak komus zalezy to da rade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersytet Wrocławski :) zbyt wiele nie mogę Ci niestety powiedzieć, bo jestem na pierwszym roku :P

      jak ludziom na sobie zależy i się kochają to ze wszystkim sobie poradzą :)

      Usuń
    2. Ja na swoje studia obecnie dojeżdżam 400 km :P Bo we Wrocławiu nie podobały mi się uczelnie prócz uniwersytetu. Ale poziom jest? Czy zdaje się bo zdaje ?

      Oczywiście, kilometry nie dzielą ludzi, to ludzie sami się oddzielają. A dąży się też by te kilometry znikły :)

      Usuń
    3. na moim wydziale jest, wcale nie tak łatwo było zaliczyć sesję. Tzn o ile uczyło się systematycznie, nie był to wielki problem, ale wiem, że sporo osób nie zaliczyło.

      Jeśli się chce, to zawsze można wygospodarować trochę czasu i pieniędzy, żeby się spotkać :)

      Usuń
    4. To dobrze, bo jestem na uczelni gdzie jest bardzo wysoki poziom. I myślę o UW ;)

      Oczywiście, zawsze. Ale będąc studentem dziennym pewnie to nie jest najłatwiejsze. Z resztą Wrocław jest drogi.

      Usuń
  2. No to witaj w blogosferze :) Blog na pewno pomoże Ci w odkryciu siebie. Olej przyszłość i żyj teraźniejszością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przeszłością nie mam w sumie problemu bo raczej o niej nie myślę. Za to wynajduję zawsze milion problemów, których nie ma :P

      Usuń
  3. Przeszłość*

    Przyszłości nie należy olewać ;) Wybacz literówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że to szczęście znajdziesz. Polecam książke " Jak być szczęśliwym" -Klaus J. Groth. Daje dużo do myslenia ale też pokazuje jak pomóc szczęściu aby do nas przyszło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś akurat zaczęłam czytać powieść Sparksa, jak skończę to na pewno przeczytam :)

      Usuń
  5. Witaj. :)
    To skąd pochodzisz, skoro tak daleko Cię wywiało na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okolice Zamościa, mieszkam przy granicy z Ukrainą :)

      Usuń