środa, 3 sierpnia 2016

again

znowu wracam do blogosfery. coś ciągnie mnie tu już od ponad 10 lat, kiedy to zleciało? coraz krócej tu jestem, coraz rzadziej się pojawiam, ale zawsze wracam. dlaczego? może zwyczajnie mi się nudzi? nie wiem.
po raz kolejny zmieniam życie na lepsze, bo chyba o to chodzi, nie? nudzę się na wakacjach, więc planuję iść zaraz do pracy. przez miesiąc odpoczywałam, tyle mi raczej wystarczy. zamierzam też znowu zacząć chodzić na siłownię i w końcu wyglądać tak jak chce! póki co ćwiczę trochę w domu i staram się lepiej jeść. wstawię może zdjęcia jak będę miała już karnet, żebym mogła porównać za kilka miesięcy.
postanowiłam też zrobić coś z włosami. ostatnio tyle mi ich wypadało, że prawie nic już nie zostało... poszłam więc do jakiegoś zielarskiego sklepiku i kupiłam wcierkę jantar i tabletki dromin (jakieś z drożdżami). niestety nie zrobię zdjęcia dla porównania, bo jestem sama. sama w kawalerce, sama w dużym mieście.
i chyba polubiłam tę samotność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz